Julafton!

Jag sitter i Oscars rum med Oscar och Erica. Vi fick spelet "JU-ON, The Grudge" till Wii i julklapp. Skapligt scary spel!

Jag sa att vi skulle turas om och att jag skulle spela efter Erica, men jag tror jag avstår. Det var liksom så läskigt att jag blev tvungen att sätta mig vid datorn för att lugna ner mig. ^^

Idag har våra kära kusiner, Simon och Anton, varit här. Tihi. Vi har spelat "Galenpanna" och "Brainstorm", kollat på Kalle Anka, ätit 1000 kg mat + godis och öppnat julklappar. Jag fick bland annat en mycket snygg plånbok av Erica och 1000 kr på H&M av mamma, pappa och mormor. (: Jag har även fått parfymen "Escada magnetism" av min älskling (den fick jag dock i förrgår).
Mysig, men gammal bild.
PUSS!

Imorgon kommer min kära Philip hit! Det gör även min söta storebror och hans söta barn. Jag ska dock ta ett riktigt skööööönt bad innan de kommer, och prova min ansiktsmask som jag fick av Erica!

Nu ska jag väl återgå till att bli vettskrämd av ett spel... Ha ha!
God Jul på alla! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback