Happy måndag mother bleepers.

Ha ha! Fy fan. Där lyckades jag dra till med den absolut töntigaste rubriken i världshistorien.

Idag är det måndag och jag har spenderat dagen med att vila, städa, slå in julklappar och träna. En av de skönare måndagarna faktiskt. Nu är det endast tre måndagar kvar innan jul. Wohoooo! Jag bjuder på en ego-bild där jag som vanligt poserar framför spegeln. He he.
Nu händer det en del saker innan jul. Förutom massa träning ska jag på julbordskryssning med jobbet, jag ska på julbord med Philip på IKEA, jag och Philip ska bjuda Tom på mat, jag ska försöka mig på att baka en MASSA (det händer nästan aldrig här hemma), jag ska fira Isac, jag ska fira jul med svärfamiljen och det är nog allt. Sen är det jul och då blir det så klart ännu fler happenings.

Det jag ser fram emot mest just nu är den här karln:
Jag saknar min lillebror otroligt mycket just nu och jag räknar ner dagarna tills han kommer hem. ♥

Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback