Wohooo!

Johoooodå! Visst sjutton lyckades jag träna igår! Det blev i alla fall 40 minuter, så jag var väldigt nöjd. Just nu sitter jag och tittar på gamla bilder. Det är SÅ HIMLA KUL, speciellt när man inte har gjort det på flera år. 

Magen morrar. Om en halvtimme ska jag försöka träna igen.Ångesten tynger mig varje dag just nu. Allt känns fel. Jag är så sjukt tacksam över att jag har Philip.

Idag har varit en väldigt stressig dag på jobbet, men nu är den över och imorgon tar vi en paus från de nationella proven och har en heeelt vanlig dag. Jösses vad skönt! Jag var så stressad över denna torsdag (idag alltså) att jag inatt drömde att jag var på jobbet och i princip levde hela jobbdagen i sömnen. Det kändes ju lagom kul när man vaknade i morse och insåg att man ska jobba "en hel till dag". Nu är det i alla fall endast fredagen kvar. Idag fyller min käre svärfar år, så imorgon blir det tacos hemma hos dem. ♥ På lördag åker jag och Philip till Yasuragi och njuter av lugnet.

Här är en söt bild från när Albus var bebis.
Han är ju lite större nu, min bebis.

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback