Bajs.

Friluftsdagen i fredags var supermysig och jag åkte skridskor i ÖVER EN TIMME utan att få ont i fötterna!!! Wow!! Det var jätteroligt. Nu är livet däremot inte lika roligt. Jag har fått bihåleinflammation och är fortfarande jätteförkyld. Problem att andas, vrålont i huvudet och hosta som förvärrar huvudvärken. BLÄ! Nu vill jag bli frisk. Punkt.

Jag tror fortfarande att jag kommer kunna jobba imorgon. Ha ha ha. Philip är 100% säker på att jag inte kommer att jobba imorgon. För tillfället orkar jag inte ens duscha, så jag börjar känna att det kan hända att jag måste vara hemma imorgon. Usch. Jag hatar att vara hemma från jobbet. Jag vill ju vara där och lära mina barn allt de ska lära sig! Stay tuned for the fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback