Dooodiiiis!

Den 11:e februari påbörjade jag min nyttiga månad och när morgondagen är över har jag varit nyttig i 31 dagar. På fredag får jag sätta tänderna i geléhjärtan, Marabou Oreo, Lidls goda ostchips och smarrig milkshake. Jag förutspår magont... x'D Det ska dock bli väldigt gott!

Jag trodde att denna månad skulle vara jättesvår att klara av, men det har gått superbra! Visst har jag varit sugen på vissa saker ibland, men då har det bara varit att ta en frukt eller en kopp kaffe så har det gått bra sen. Jag känner mig väldigt duktig (speciellt eftersom jag dessutom tränat ganska mycket under denna månad) och är nöjd att jag inte frossat i mig massa godis, chips och glass och sådant. Det känns som att det kommer bli lättare att avstå från onödiga onyttigheter nu när jag faktiskt vet att jag kan klara av det.

Detta blir min frukost på fredag:
Ha ha ha! Skoja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback