Jösses vad aktiv man kan vara då!

Bloggen har blivit lite åsidosatt känner jag... Men jag bloggar när jag har lust och den senaste tiden har jag inte haft lust att göra så mycket! Mest av allt har jag velat ligga i sängen. Jag blev underkänd på mitt självständiga arbete och kommer att få ventilera om i september. Detta kändes så jävla tugnt när jag fick beskedet och jag blev ärligt talat ganska deprimerad... Det börjar lätta lite nu och jag känner mig något gladare.

Just nu är jag liite ledsen. Philip har nyligen åkt till jobbet och jag kommer inte att få träffa honom igen förrän på söndag kväll.
Anledningen till detta är att jag om cirka en timme tar med mig lillebror till Norrköping för att arbeta som volantär på Bråvalla. WOHOO! Camping, bra band, fina människor... Jag hoppas att veckan blir fantastisk!
Om ni har tur kommer ett megainlägg om vad jag har haft för mig den senaste tiden i början på nästa vecka! Ses då! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback