Uppsala-och pluggångest...

"Slå mig i huvudet så jag tippar av och inte behöver åka till Uppsala ikväll" sade jag nyligen till min karl... Jag vill stanna här. Jag vill inte skriva någon jävla läromedelsanalys och jag vill inte åka ifrån Philip. Jag skulle behöva en ledig dag. Jag längtar oerhört mycket tills jag har skickat in läromedelsanalysen och den didaktiska analysen (senast fredag ska de in), för då är jag "helt ledig" till på måndag, då vi börjar ny kurs. Det jag menar med "helt ledig" är att det nästan alltid brukar vara litteratur att läsa inför introduktionen också, men jag det gör jag aldrig. Jag vill gärna börja kursen innan jag börjar plugga! :-) På måndag börjar vi i alla fall med specialpedagogik och jag hoppas att det är en lärorik och nyttig kurs. Det låter roligt i alla fall!

Nu ska jag och Philip kolla på ett avsnitt Seinfeld och sen ska jag fortsätta plugga lite innan färden till Uppsala. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback