Tentaångest...


Usch vilken hemsk tentaångest jag har. Det har inte blivit så mycket plugg idag p.g.a. tågförseningar och skit + att ångesten ligger i vägen. Jag ger upp så fort jag försöker. ASJOBBIGT! Har försökt rycka upp mig, men nej... Det fungerar helt enkelt inte. Jag får väl bara göra mitt bästa och hoppas att det räcker. Annars blir det omtenta helt enkelt.

Vill bara att det ska vara imorgon efter tentan nu, för då får jag åka hem till min man igen. Behöver honom för att slappna av efter tentan känner jag. <3

Sen blir det långhelg. "Ledig" torsdag till tisdag. Torsdag till söndag ska jag och Philip vara hus-och kattvakt. Goooos!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet exakt hur det känns. Jag har flera gånger känt att ångesten har satt stopp för pluggandet. Men många gånger har det pluggande jag ändå har kämpat mig till räckt ändå. Och det låter ju som att du kommer att få några asbra dagar efter tentan. :-D

Stort lycka till nu! :-D Jag saknar dig rejält. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback