Westlife splittras.

När jag var yngre var Westlife mina stooora idoler. Jag har sett dem tre eller fyra gånger (jag är liite osäker, men jag tror att det är tre gånger) och jag har Shanes autograf. Nicky har vinkat till mig (och Erica) från väääldigt nära håll (en glasruta emellan bara) och bara det levde jag på i flera månader. Lycklig tjej. Nu ska de splittras och jag tycker så klart att det är jättetråkigt. Jag och systeryster har länge sagt att om de kommer till Sverige igen (vilket de borde, de älskar Sverige) så ska vi gå på dem igen. Men nu ska de ha en avskedsturné utan Sverigebesök (de håller sig i England och Irland). Mycket tråkigt. Vi kommer alltså aldrig mer få se dem.


Jag är glad att ni så många gånger lyst upp mitt liv i svåra stunder.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vi får åka till England eller Irland! ;-P

Postat av: Erica

Svar: Okej... Jag ska kika efter den då. ;-) Sökte lite på internet och såg att den i alla fall har funnits i butik ända sedan i våras. Så det kan ju hända att jag redan har sett den flera gånger, men jag är ju knappast den som lägger märke till läskedrycker. :-P

2011-10-21 @ 08:17:48
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback