Hmpf...

Jag kan ju vara ärlig och erkänna att jag inte är speciellt pepp på någonting just nu... Allt är så hiimla svårt och jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar Philip varje gång jag måste slita mig ifrån honom. Att jag fick U på tentan hjälper verkligen inte. 14 poäng var godkänt och jag fick 13. Det suger så sjukt hårt och jag vet inte om jag orkar det här. Jag vill verkligen inte ge upp, men jag vill inte må så här heller. Aja, snart bara 7 terminer kvar...

I can't do this all on my own, no I know I'm no superman.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kära syster!

Du vet att jag finns här. ALLTID! Bara att ringa eller skriva ett mail på Facebook.

Massa kärlek <3

Postat av: Erica

Plugget, humöret och annat omkring en brukar verkligen kunna gå upp och ner... Du kommer nog att klara utbildningen galant till slut. :-) Jag tror på dig.



<3

2011-10-11 @ 15:25:30
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback