Dagens äventyr.

Denna dag har varit en händelserik dag. I alla fall om man jämför med mina vanliga dagar. Först hade vi seminarium (riktigt roligt, vi fick bl.a. rita, jag ska visa någon bild sen. Hysteriskt roligt) vilken inte är speciellt ovanligt, men sen gick jag ner på stan med Emma. Där mötte vi upp Sandra och Lotta för att senda skiljas från dem på en gång igen, de skulle äta och jag skulle köpa fars-dagspresent. Så jag och Emma gick till H&M och letade present, sen såg jag en klänning som jag var tvungen att testa. Jag var TVUNGEN att köpa den, hehe! Sen blev Emma också på shoppinghumör, så vi gick runt och kollade lite och hon testade några tröjor. Sen hittade vi skorna... He he he! Jag och Emma köpte likadana skor.

Asnöjd tjej:

Här har ni en lite bättre bild, tagen från H&M:s hemsida:

Klänningen får ni kanske se någon annan gång. (:

Efter att vi shoppat loss lite gick vi och mötte upp Sandra och Lotta igen. Vi fyra gick sedan för att fika, eller ja... Jag och Emma fikade. Mitt mål med dagen var att få smaka macarones (har aldrig smakat förr) och äntligen fick jag det! Jag vet dock inte vad jag ska säga om den. Den var god.

Jag äger inte bilden.

Awesome dag! Just nu chillar jag sönder och kollar på tv. Ska nog snart dammsuga och städa lite. (: Hoppas ni andra också haft/har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback