Go och gla', kexchokla'...

Denna bild är tagen i onsdags. Jag hade varit hemma tre dagar från jobbet och skulle äntligen få åka och träna på kvällen. Jag var oerhört glad. ^^ Imorgon ska jag träna igen, men eftersom smärtan fortfarande är ganska stark får vi helt enkelt se hur bra det kommer att gå. Jag får göra det jag kan helt enkelt.

Idag har jag varit till Dollarstore med Emma och nu är sjutton julklappar inköpta (inte alla idag dock). Endast sex stycken kvar! :D Efter Dollarstore åt vi på McDonalds (jag fick nöja mig med pommes och milkshake, men det var gott) och sedan åkte vi till Rembo och hälsade på Philips och Emmas (och Adams) mormor och morfar. Philip och Adam var där när vi kom dit. Mysigt! När vi var där såg Emma att jag faktiskt har ett blåmärke på käken. Jag som trodde att jag slapp det... Jag börjar dessutom få den där mysiga "efter visdomstands-operationsandedräkten". Mums. xD

Nu på kvällen har jag städat, gjort matlåda (jag kan ju inte äta allt ännu, så nu måste även läraren ha matlåda med sig till jobbet), duschat, gjort listor, organiserat i garderoben och så vidare. Det märks att jag har varit hemma hela veckan och byggt upp en sjuk rastlöshet. Idag är första dagen som jag faktiskt har haft lite energi, så idag fick det bli fullt ös! 

De senaste nätterna har jag sovit otroligt dåligt, så nu får vi hålla tummarna för att jag får sova bättre inatt och därmed faktiskt orkar vara vaken på jobbet imorgon... GOD NATT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback