Illegalt att dricka svart?

Jag och min lillebror satt och diskuterade att han snart är redo att dricka svart kaffe. Just nu har han typ hälften mjölk och hälften socker + liite kaffe... Nej då, men typ hälften mjölk och hälften kaffe + socker. Han tar sakta men säkert mindre socker och mindre mjölk... Duktig liten gosse! Det är viktigt i vår familj att man kan dricka kaffe, annars blir man utstött. ;-)

Men i vilket fall som helst så sade han: "Dricka svart... Det låter typ illegalt." och jag skrattade som vanligt åt honom... Ibland är jag så glad över att ha en sådan söt, mogen och rolig lillebror. Det är b.t.w. ganska nice att ha honom här... (Jag är "barnvakt" hela veckan.) Jag är stolt över honom. Och igår satt jag och garvade åt honom i typ en halvtimme (då asgarvade jag alltså... Andnöd!) för att han är så ful. ;-)

Puss på smarta syskon (och då menar jag även Erica)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback