Träningen släpar...

Nej, det blir ingen träning på kvällarna. Jag har ingen ork. Mitt huvud är som en dimma och resten av kroppen följer bara med så gott den kan. Jag hoppas att jag lyckas vända detta snart. Det känns i alla fall lite som att jag blir lite mer motiverad om jag har skrivit här att jag ska träna. Då är det lite som att jag har lovat hela världen att jag ska träna.

Idag hinner jag inte, för jag hade så mycket jobb att fixa nu på kvällen. Jag ska försöka imorgon. Önska mig lycka till!

Tre jobbdagar till, sen är det LOV! Idag har jag inte varit med mina barn, utan jag har varit på NTA-utbildning i Fagersta. Det var roligt, men man tog in så mycket information att jag nu är helt slut. Temat som jag har utbildat mig i heter "Fjärilars liv" och alla deltagare fick en varsin fjärilslarv som vi nu ska observera och träna lite på innan ungarna får sina egna larver om några veckor. Min heter i alla fall Alfred och han bor just nu i en liten butt i köket. Söt är han! ♥

Jag börjar bli ganska duktig på att hoppa över fika och sådant nu. På utbildningen idag hoppade jag över en hallonpaj med vaniljsås (det såg otrooooligt gott ut) och sedan hoppade jag över en till liten dessert som serverades i små söta glas. Jag känner mig duktig över detta i alla fall, vilket är tur när jag sällan får känna mig duktig för att jag tränar...

Nä, nu ska jag forstätta jobba. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback