Sportlov och allt som medföljer...

Jäääj! Denna vecka har jag sportlov, vilket är väldigt skönt! Hittills har jag varit barnvakt, solat, tränat, städat, tvättat, bakat, hälsat på Lotta och varit på begravning.

Jag och Philip hade Svea hemma från 09.00 till 16.30 i lördags och det var sååååå mysigt och kul. Vi tog en promenad ner på stan och vi busade jättemycket och jag och Svea tog en väldigt skön sovstund i en timme. Hon halvsatt då i mitt knä i sängen (vi satt och busade innan vi somnade) och så somnade vi båda. När jag vaknade så höll hon min hand och jag höll om min lilla gosfia. Älskade gud-dotter. ♥


© Elin Lundberg

I tisdags när jag tränade så tyckte min ischias-nerv att den ville busa lite. Det hände någonting i en rörelse och sen kunde jag knappt stå upp... Jag försökte stretcha lite och efter ett tag lyckades jag faktiskt träna klart passet. Igår fick det dock bli en vilodag eftersom jag fortfarande hade känningar. Idag har min rumpa, rygg och mitt ben mått bra, så jag ska träna alldeles strax. 

Idag har jag och Philip varit på begravning. Det är Philips gammelmorbror som har gått bort. Han var fantastiskt rolig och otroligt härlig. Det var en intim och fin ceremoni och vi åkte till Philips farmor och farfar och fikade efteråt.

Imorgon ska jag till Therese och gosa med henne och Engla (och Freja och Ronja). Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback