Jul, barnvakt och nyår

Jag tänkte köra på denna outfit på julaftonen:
 Men det fick bli såhär i stället...
Anton var trött.

I år provade jag någonting nytt och sjöng i By Kyrka på julaftonen. Det var otroligt mysigt.
Juldagsfin.
Som sagt... Juldagsfin.
Glad brud.
Jag fick sköna sockor.
Älskade Peg. ♥
Juldagsfin. Åter igen.
Oscar var också juldagsfin. ^^'
Jag körde på glitterskägg. ;)
Jag fick måla Penny med hennes nya ansiktsfärger. ♥

Penny fick måla mig också. 

Badmys. :D

Jag tog även med mig Philip och åkte till tjejerna Strid i mellandagarna. ♥

På nyårsafton var jag kock.

Vi gjorde toast skagen till förrätt. Mums.

I stället för fyrverkerier lekte vi med tomtebloss vid tolvslaget. ♥

Vi hade en fantastisk nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback