Bilder från höst och vinter.

Heh, det känns som att bloggen mest består av bilder nu för tiden. Jag hatar att blogga från mobilen och jag har ingen bra dator (egentligen har jag väl ingen dator) att blogga från, så det är ganska dött här inne. Jag ska snart köpa en ny dator (TJOHOO) och då får vi hoppas på lite bättre uppdateringar.

Första skoldagen för ungarna på höstterminen kom Tai Woffinden på besök på skolan. Det var NICE!
Mannen bakom det mötet har även varit hos oss och chillat några gånger. Jag saknar sommaren och vattenpipekvällar.
Jag och Philip har varit hemma hos en häst och målat.
Jag har myst med Rut (alldeles för lite). ♥
Peg har fyllt två. ♥
Elvira har sovit i min famn många gånger. Gosen. 
Rut har också sovit lite i min famn. 

Bara massa mys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback