Ungarna!

Wosh! Två veckor har susat förbi! Barnen började i skolan den 21:a och jag och Therese har börjat komma in oss i klassen. 
 
Idag har jag äntligen fått en ny jobbdator och den är suuuperskön att skriva på. Den förra vägde ungefär 400 kilo och denna är lätt som en fjäder. Väldigt skönt eftersom jag ganska ofta behöver släpa hem datorn för att jobba. Vi får se... det kanske blir äääännu fler blogginlägg framöver nu.
 
Jag slänger in en bild från när mitt smink var on point i fredags.

I förrgår skrev Erica till mig om en rolig bodycombat låt som kördes för ungefär ett år sedan. Jag skrev till instruktör-Emma att jag ville köra den och hon svarade då med att vi kunde köra den imorgon (vilket var igår.) Den var super-rolig och jag hoppas att hon lägger in den på måndag också.
 
Efter passet badade jag. Så himla skönt!
(null)
(null)
Have a trevlig helg!
(null)
/ Lite små-ego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback