Bråvalla och grejer...

En vecka på min semester har passerat och den spenderades på Bråvalla med världens bästa lillebror och sjukt awesome vänner.

Jag och Andreas bytte septum mot solbrillor. ;-)
Lyckades fixa ett ganska obekvämt brännmärke redan första kvällen...
I lördags var jag bombsäker på att någon gått in i tältet och stulit min mobil (tidigare har någon gått in i tältet och snott öl, så ingenting är omöjligt)... Jag vände upp och ner på min halva av tältet, hittade den inte. Jag var skitförbannad i ungefär en timme och sedan letade jag även i alla kassar (jag hade bara slängt in mobilen i tältet (och antod att den borde ligga på min klädhög som alla andra gånger jag hade gjort likadant)) och längst ner i den lilla apotekskassen vi hade i tältet låg den. Score för pricksäkerhet...
Camp Tutti Frutti Navelpung.
Igår var vi slitna och sov hela kvällen...
Philip lade upp denna på sin instagram:
^^

Tack alla inblandade för fem fantastiska dagar. Nu är det skönt att vara hemma hos Philip och vår säng igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback