Imorgon.

Imorgon börjar allvaret. Jag är väldigt förväntansfull och självklart lite nervös. Det ska bli så himla roligt att träffa min klass! Jag trodde dock att jag skulle vara mer nervös, men jag tror att det hjälper ganska mycket att jag vet exakt vart jag ska och att vi kommer vara två lärare i klassen.

Idag har varit en bra dag. Jag har lagt ner hela förmiddagen på att frosta av frysfacket i kylen. Kylen var i princip rumstempererad innan avfrostningen, så all mat blev dålig på en gång. Nu är det fixat i alla fall! :-D Jag har även städat lite, klippt mig och varit hem till mor och far och hämtat bil. Sedan handlade jag och väl hemma var det bara att ställa sig vid spisen. Nu har vi tvättid. Fasen vad dutti jag har varit idag. :-) Tänkte träna dock (som många andra dagar), men jag fann ingen tid till det. Måste försöka komma in i riktiga träningsrutiner igen nu när vardagen börjar ordna upp sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback