Höjdpunkter 2014!

Här kommer en gigantisk återblick av 2014:s höjdpunkter.

Jag fick äntligen se ett favoritband live. Protest the Hero. Så jävla bra! ♥
Årets vinterfest var awesome!
Jag, Matilda och Emelie kom iväg på min 20-årspresent (aningen sent). Sjukt kul!
Vi åt sjukt god mat och efterrätt på Philips födelsedag!
Även 2014 bjöd på en alla hjärtans dag. En riktigt mysig sådan!
Bergslagens folkhögskola bjöd på en sjukt bra musikal.
Katten har varit knasig hela året...
Emselie flyttade till hus med fina familjen. Där har det blivit en del chill, bus och kaffe. Mysigt!
Jag och Philip firade 5 år. Vi köpte champagne och lagade god mat. Jag fick även rosor. ♥
Vi har varit barnvakt åt en lillkille och en liten donna fyllde två.
En liten del av familjen kom äntligen iväg på skidsemester!
Barnvakt åt en liten Penny i en vecka. Bus och barnkalas. Mysigt!
Det blev en nykter valborgsmässoafton i år. Skönt och trevligt!
En del tjejgos har det blivit. ♥
Många mysiga repdagar med lillebror.
Broder gifte sig och jag var barnvavkt på bröllopsfesten.
Jag fick ÄNTLIGEN spela live igen...
En liten Elsa fyllde två. Hennes mamma är snygg,
Det blev en möhippa för Emsi. Massa tok och lasertag!
Det var har varit karneval och jag har gosat en del med min kvinna. (Tyvärr alldeles för lite.)

Albus måste badas en gång om året. He he...
En magiskt vacker bästa vän har gift sig. Helt sjukt! Fin vigsel och kulig bröllopsfest!
Midsommarafton var awesome.
Jobba på Bråvalla med lillebror. Så jävla kul!
Harry Potter-utställning. Helt magiskt! ;-)
Jag fick äran att lära känna detta gäng och vara med i en krogshow!
Jag har kidnappat Penny i några dagar. Mysigt!
Vi åkte till Orsas björnpark. Väldigt trevligt!
Underbar födelsedag!
Jag och Oscar åkte ut till vår gamla skola och strosade runt på skolgården. Sjukt nostalgiskt!
Det blev en del awesome sommarfester!
Jag har kämpat med självförtroendet och kommit en bit. Jag trivs mycket bättre med mig själv.
Barnvakt åt en underbar liten skit. :-D
En del gos hos svärföräldrarna.
Jag har lärt känna dessa människor (plus några till), som stulit mitt hjärta. Älskade vänner.
Jag har fått chokladogram. Att en sån liten sak kan göra en så glad.
Jag har varit i Stockholm med Philip och mina föräldrar. Speedway och en hotellnatt.
Jag har lärt känna 24 underbara barn och fått en underbar mentor på min praktik. ♥
Jag har äntligen tagit mig tid och varit med på korridorsfest. Mjau!
WIlliambus fyllde år och blev nöjd över presenterna.
Mys med Jessica på krogen. ♥
Det har blivit några häng-kvällar med bästa Christoffer.
Musikhjälpen och IKEA-julbord med min kärlek.
Julbak hos storebror. Mysi!
Jag poserar framför fetaste julgranen, och jag och Philip fick fina mössor i julklapp...
Penny lärde sig göra kollage, och jag fick äntligen träffa saknade vänner igen.
Jag och Philip skålade med champagne på nyårsafton. 
Tack för att du är du. ♥
Årets sista selfie... ^^'
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback