It's all so real.

Många lärare har vi haft i ett flertal kurser genom åren, och nu när vi har vissa lärare för sista gången (och de faktiskt önskar oss lycka till i yrket och hoppas att vi ses i arbetslivet) känns allt så himla verkligt. Tänk att om 110 dagar är vår examensceremoni. Det kommer antagligen vara sista gången jag träffar många av mina fina klasskamrater. Jag är så glad att vi fått gå dessa fyra år tillsammans och blir helt tårögd bara jag tänker på hur mycket jag tycker om vissa av mina klassisar. ♥

Jag är snart en färdigutbildad lärare och det känns enormt.

Kommentarer
Postat av: emma

Du är så sjukt duktig babe <3

Postat av: Lina

Du har gjort och gör det så bra ❤

2015-02-25 @ 09:56:06
Postat av: null

Du har varit så duktig!!!

2015-02-25 @ 11:23:43
Postat av: Titti

Du har verkligen varit en KÄMPE och så DUKTIG! Tänk att det snart har gått 4 år.

2015-02-25 @ 11:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback