Halsfluss...

Äta penicillin. Igen. Bihåleinflammation, svinkoppor, influensa, och nu halsfluss. Allt inom loppet av ett år. Jävla skit. Har sovit ungefär 8 timmar sedan i onsdags (och fem av dessa timmar var inatt). Jag mår helt klart mycket bättre nu. Mellan måndag och torsdag har febern legat på minst 38 grader och aldrig gått ner under. I torsdags låg febern som högst på 39.8. Usch. Men stoooort tack till världens bästa Emma som följde med mig till vårdcentralen och apoteket i torsdags. Det var guld värt och du är bäst!! ♥♥♥ Nu har febern varit borta i ett och ett halvt dygn och jag är piggare på den fronten, men det är så svårt att sova när man har så jävla ont i halsen. Blä. Hoppas att jag får må bra snart. Ett plus just nu är dock att internet säger att jag inte smittar längre, så om jag mår bra på måndag så kan jag gå till jobbet då. Saknar mina gamlingar. ♥ Tur i oturen att jag blev sjuk när jag var ledig fyra dagar i rad. Endast en sjukdag so far.

Hoppas ni andra mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback