Familjen.

Familjen är så himla viktig för mig. Det är det absolut viktigaste som finns. Jag är så tacksam över att mina föräldrar alltid visar att de bryr sig. Inför varenda helg frågar de om jag och Philip kommer hem någonting i helgen, och om jag säger att vi inte gör det blir de alltid aningen besvikna. ^^' De visar alltid att de älskar oss och det värmer hjärtat varje dag. Philips mor och hennes man är också underbara. Det är så mysigt att umgås med dem och jag är så himla glad att de umgås så mycket med mamma och pappa nu för tiden. Bästa Anne och Max.

Jag har ju mina så himla älskade syskon också. Ni vet att jag skulle göra allt för er. Mina brorsbarn, min svägerska och min bonusmamma också, ni är så underbara.

Sen har vi ju mina älskade kusiner, deras föräldrar, mormor och "morfar" Stefan, Emma, William, Pontus, Emelie, Christofer, Elsa, ni tillhör alla min familj och ni är så bäst.

Jag älskar er så mycket.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag älskar dig och jag saknar dig. Det var väldigt trevligt att få träffa dig under den senaste helgen. :-)

Svar: Det var det sannerligen! :-) <3
Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback