Skitmorgon.

Jag har gråtit hela jävla morgonen. Jag har svinkoppor och tydligen måste jag börja behandla med antibiotika. Det som är så jävla jobbigt med den domen är att jag åt antibiotika för mindre än fyra veckor sedan (mot bihåleinflammation). Magen blir helt förstörd och man måste vara jättenoggrann med mat-tider och så eftersom det ska intas på fastande mage. Fy fan. Jag känner mig så sjukt ful och äcklig just nu. Det bara sprider sig och sprider sig och jag är helt orkeslös. Jag går och oroar mig hela tiden och det känns som att jag har pesten.

Jag har sett fram emot helgen så jävla länge. Äntligen skulle jag få träffa min krogshowfamilj igen, men det lutar åt att såren inte hinner läka tills dess och då lär jag stanna hemma. Hej deprimerad Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback