Busen!

Igår var William hos oss en timme på kvällen när Emma och Pontus var och gymmade. Busungen! Han var helt crazy eftersom det fanns så många knappar överallt att trycka på och så mycket att pilla på överallt. Ha ha. Knasunge. ♥ Philip åt en Felix-paj till middag när William var här och innan Philip hann sätta sig och börja äta hade William klättrat upp på stolen, tagit gaffeln och börjat smaska på pajen. ^^' Så nu måste du göra fetaost-paj Emma, det var en hit! ;-)

Medan Philip åt middag satt jag och William och smaskade vattenmelon. Han älskar frukt den där lilla busungen.
Det var kul att få sitta på en "vuxenstol" helt själv och äta också. Ha ha, mysen! ♥ Älskar dig min tokunge! En riktig myspuss fick jag av honom också. Min goa lilla älsklingskille.

Kommentarer
Postat av: emma

Buskorv! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback