Men blä...

Varför ska det alltid vara så att när man väl kommit igång och tränar flera gånger i veckan så kommer någonting i vägen som gör att man måste ta ett uppehåll? :'( Nu är någonting fel på mitt ben. Jag har antagligen sträckt mig eller så är någonting inflammerat. Igår började det göra skitont när jag gick och en muskel i knävecket var lite svullen. Idag är det bättre, men det känns ändå dumt att springa när det fortfarande gör lite ont. Gah! Vill träna juh. :'(

Förhoppningsvis har det gått över på söndag så jag hinner springa åtminstone en gång till i veckan. (Y)

Update: Jag kunde ta en power walk på en timme utan ont, så nu mår jag lite bättre psykiskt i alla fall. ;-)

Kommentarer
Postat av: Erica

Blä! Jag vet hur det känns. Det var inte roligt när jag gjorde illa vristen i vintras. Det är nog i alla fall alltid viktigt att man väntar tills det känns bra, annars är det lätt hänt att det blir sämre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback