Letar febrilt efter saker att göra i stället för att plugga...

... Men jag börjar få slut på idéer, så snart lär jag väl återvända till kurslitteraturens värld...

Imorse var jag och Tigern på V.I.P.-shopping på H&M. Det höll på 07.30-09.30 och det bjöds på frukost, mysigt! :-)

Jag fick med mig ett par strumpbyxor, en hårmunk, en bandeu-BH, trepack trosor, en långklänning och en blommig jersey-kjol. Allt detta är värt 635 kr, men jag betalade bara 8 kr eftersom det var 20% rabatt på hela sortimentet, plus att jag hade presentkort på 500 kr (jag trodde dock bara att jag hade presentkort på ca 250 kr, så jag blev glatt överraskad när jag skulle betala).

 

Nu är det pluggdags! Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback