It's clear to me...

Ja, nu är jag helt säker... Jag älskar verkligen Harry Potter-filmerna, men böckerna är ju så sjuukt mycket bättre! Sådär ja, nu vet ni vad jag tycker.

Nu har jag i alla fall läst alla sju böcker igen, för typ sjunde gången tror jag. Jag började läsa i början på November och blev precis klar med den sjunde boken. Jösses vilka bra böcker det är, jag har nämligen lust att börja läsa alla igen redan nu... Jag ska dock vänta ett tag innan jag börjar läsa alla igen. Jag har för det första några andra böcker att läsa först och för det andra kommer jag ha mycket plugg nu ett tag framöver.

Det var i vilket fall som helst
detta blogginlägg som gjorde att jag blev så extremt sugen att läsa alla sju böcker igen. Denna gång läste jag dem på svenska, jag föredrar faktiskt Harry Potter-böckerna på svenska.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback