Fläskobert...

Ha ha! Nej då... Men man har ju lagt på sig lite nu under hösten och vintern eftersom jag tappat bort mig totalt i sötsugsträsket. Träningen har hamnat på efterkälken och jag har varken haft tid eller lust att träna som jag gjorde förr. Detta har dock märkts på min mage (inte utanpå, utan inuti), då den alltid mår mycket bättre om jag tränar några gånger i veckan.

I April ska familjen på skidsemester och det är ju faktiskt väldigt jobbigt att åka skidor (slalom i alla fall). Alltså måste man väl träna upp sig lite tills dess, så man faktiskt orkar åka alla dagar! I måndags och igår tränade jag, och det känns redan så sjukt bra i kroppen. Jag orkade självklart inte lika mycket som jag gjort förr, men jag ska verkligen försöka hålla träningen uppe så att jag, så småningom, åtminstone orkar lika mycket som i somras.

Jag kan ju tillägga att jag hemmatränar (löpband och zumba) och det fungerar superbra för mig. Man sparar en del tid på att inte behöva ta sig till gymmet osv.

Även om ni inte ser det så mina ben blivit en del större (och sladdrigare) än de var när bilden togs (nu säger jag ju inte att jag har stora lår, nu heller). Jag vill komma tillbaka dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback