SÖTSUG!

Åh! Vad händer med mig?! Tror att magkatarren har börjat visa sig igen för jag äter (vill åtminstone) heeela tiden! Och jag är så JÄKLA sugen på sötsaker varenda sekund jag är vaken... Ge mig cupcakes, tårtor, kakor, godis, CHOKLAD, vad som helst som är sött!! Igår åt jag upp min lönnsirap som jag hade i skafferiet... Ja! Jag är hopplös...

Just nu sitter jag och dricker te med chokladsmak (AAAASGOTT) och en hel del canderel (sötningsmedel) i. Är man sugen på choklad så tager man vad man haver.

Imorgon ska jag i alla fall till
Emmisen och baka äppelpaj (och munfjärta och asgarva). Längtar! Ikväll åker jag hem till min man igen. Snart kommer det nog upp bilder på hur det ser ut i hans lägenhet. Hihi!

Jag uppdaterar ikväll eller imorgon bitti angående vad jag lyckas smocka i mig idag. HAHAHA! Störd är jag.

PUSS!

Storasysters födelsedagsfika, precis vad jag vill sätta tänderna i nu:

Kommentarer
Postat av: emma

JAG VILL OCKSÅ SMOCKA SÖTSAKER.
Har typ tappat suget för mat, förutom sallad, för det får jag inte ont i magen av eller halsbränna.
Och jag vill bara dricka coca cola och äta choklad..

Hatar magkatarr.

Postat av: Lina

Fina syster. Hoppas verkligen den går över snabbt denna gång. Tänker på dig! Kramar <3

2013-10-16 @ 22:45:20
URL: http://linasarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback