Upptagen?

Ha ha... Det känns som att jag inte vill göra någonting annat än att läsa Harry Potter... Jag har nu läst de första tre böckerna på en vecka och har redan börjat på den fjärde (nackdelen med den fjärde och den femte är att de är så tunga och inte jätteroliga att släpa med sig hem över helgen). Ja, jag går i skolan och måste plugga emellanåt, men det är så skönt att koppla av med lite Harry Potter när man pausar från pluggandet! 

Imorgon får jag åka hem igen och träffa mina älskade tokstollar. Jag får träffa min Philip, jag får träffa min Emelie, jag får träffa min Elsa och jag får träffa Emelies goda bakverk och Emelies goda kaffe! ;-) Can't wait! <3

 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grymma böcker trean är nog en av de bästa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback