Barnvakt!

Förra helgen frågade jag Emma och Pontus om jag fick låna William över natten (så att de får sova ordentligt en hel natt) och visst fick jag väl det! Jag kan ju tillägga att han aldrig sovit borta över natten förr.
      Igår var vi på kalas för Philips och Emmas bror som fyller 15 idag, och efter kalaset tog vi med oss William hem till min mor och far. I början var det väldigt läskigt (speciellt min skäggiga pappa) och William grät en del. Men efter en timme var han jätteglad och hade vant sig med vår hemmiljö. Innan han gick och lade sig satt han till och med hos pappa och skrattade jättemycket, goa unge.

I bilen på väg hem till min mor och far:
William satt och busade i blöja:


Natten gick jättebra! Han vaknade två gånger och skulle ha mat och han somnade när han åt båda gångerna. Vi gick upp 06.20, busade, åt lite och sedan somnade vi båda i soffan och sov till runt klockan åtta. Min fina kille var så pigg och glad hela tiden och det har varit supermysigt att få ta hand om honom!

Trött kille i min famn i bilen:
Älskade vän!

När vi lämnat tillbaka lillkillen till hans föräldrar stannade vi kvar där i några timmar och umgicks. Gosdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback