Midsommarafton 2013

Min midsommarafton var mycket trevlig! Jag, Philip och Oscar hade besök av några vänner i mor och fars hus och det var supertrevligt!

"Sillunchen" som jag för första gången fixat helt själv (det var dock bara Philip som åt sill):
Efter lunchen blev det Rosa Pantern och jordgubbar doppade i chokladfondue för mig och Oscar (Philip nöjde sig med jordgubbarna):
Fina Evelina hjälper till att plocka blommor till våra blomsterkransar:
Till och med Oscar hjälpte till att plocka:
Philip och David:
Knäppo-David tror jag han heter:
<3
Älskar er:
Glad midsommar!
Middag bestående av grillad oxfilé, potatisgratäng och lite andra tillbehör:
Hela midsommargänget utom jag:
Bad i natten! Jag kan det där med att hålla upp fötterna i alla fall... ^^
Väldigt smickrande undervattensbild:
Sjukt tuff lillebror i bubbelpoolen:
Adrian däckade innan fyra:
Men jag, Oscar och några till satt och chillade ett tag till...

Tack för en riktigt mysig midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback