För tidig födelsedagspresent!

ÅH! Igår satt Emma och jävlades och pratade om vad hon hade köpt för födelsedagspresent åt mig (hon sade självklart inte vad jag ska få) och jag blev SÅ HIMLA nyfiken!! Idag kommer Philip och säger att han vet vad det är, så då blev jag ännu mer nyfiken... Just därför gick jag in på cdon.com och beställde två lite för tidiga födelsedagspresenter åt mig själv.

Det blev boken "Fantastic Beasts & Where to Find them" av J.K. Rowling:
 
... och Panic at the Disco's album "Pretty Odd":


Wii! Längtar tills jag får mina presenter! :-D Läntar ännu mer tills jag fyller år och får presenter av andra människor än mig själv! ^^'
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh! Jag vill också ha "Fantastic Beasts & Where to Find them". Jag ska nog köpa den till mig själv som födelsedagspresent i efterskott. ;-) Jag hade faktiskt med den på min önskelista... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback