Gos!

Jag har, som ni kanske märkt, inte orkat uppdatera bloggen i veckan. I vilket fall som helst så kom Albus hem i måndags klockan 22.00. Tre dagar och fyra timmar var han borta, pluppen. Jag skulle precis gå och lägga mig (och stod då vid ytterdörren för att ta min mobil) när jag hörde att han jamade utanför. Jag slängde mig på dörren som jag tyckte var omöjlig att låsa upp just då och släppte in en blöt och tovig liten kisse. Min bebis! <3


 
Jag har inte varit på så jättebra humör den senaste tiden. PMS? Men igår kväll var jag hos Emelie och gosade med mina damer, vilket gjorde mig mycket gladare! Ikväll ska jag dit igen, men ikväll kommer även Matilda, Jennifer och Jessika dit. Det blir nog supermys. Jag ska dessutom sova där! Hihi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback