Fullspäckad dag?

Mja... Egentligen har den väl inte varit fullspäckad, men den har gått väldigt fort! I morse ringde jag veterinären och kollade vad man ska göra med en liten misse som kräkts och som varken äter eller dricker. Hon tyckte att vi skulle komma in (till Hedemora (4 mil från mor och far)) så hon fick kolla på honom. Då ingen bil var hemma fick vänlige Tom komma och hämta oss, snacka om juste! Hos veterinären konstaterades att Albus var lite uttorkad, så han fick "pucklar", alltså vätska under huden som han sakta men säkert tar upp. Jag köpte även lite smaskig mat som han fick när han kom hem, gott gott (luktade fisk och jag blev ganska sugen själv faktiskt). Jag känner mig så vuxen när jag nu varit till veterinären med min misse två gånger, hi hi!

Älskade Albus:
När vi åkt hem och lämnat min bebis åkte vi in till Emma och William. Gosigos som vanligt! William var så himla glad och gosig, som han även var i lördags när vi var hos Philips far för att fira Philip 22 år och hans lillebror 16 år. Plupp-William! <3

I lördags, hur glad som helst:
Så trevligt att få träffa hans fina mamma också. Mina hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi jaa :D Japp det gör vi, tror morfar och moster längtar massor efter lillstumpan nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback