Crazy...

I lördags fyllde lillebror 19 år. Det känns helt sjukt att han är så stor. Vi är ju i princip lika gamla nu. ;-) Det roliga är att jag hela året gått och haft för mig att han fyller 20... ^^' Det kanske är för att han är så mogen av sig! Jag är så stolt över min fina lillebror som är bäst på alla sätt och vis! Han är helt klart en av mina allra bästa vänner och jag älskar när han säger till folk (och mig såklart) att jag är en av hans! :')

Bland det bästa med denna sommar är att jag fått umgås en heel del med min lillebror. Festat, busat, pluggat och chillat har vi bland annat gjort. Min familj är underbar. <3

Grattis i efterskott älskade Oscar Emil Kenneth Lundberg! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

taaack:) idag har han mått bättre, så hoppas febern är påväg ur den lill kroppen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback