Barnvakterna!

I torsdags fyllde Pontus 22. Han och Emma firade med fest och krogen, så då tog jag och Philip William! Vi sov där och sen var vi där till typ klockan två i fredags (jag ville låta Emma och Pontus chilla lite på förmiddagen eftersom de var ganska trötta). Allt gick superbra! Jag var uppe två gånger på natten och matade herren och sedan gick vi upp klockan sju. Så himla gosigt att få ha hand om våran lilla kille. <3

Killen som älskar blåbär:

Kvällsbus med morbror:
 
Dags att sova:


Supermorgongos (Philip sov några timmar längre än oss):


Leker lite med superfint presentpapper:


Mys med morbror:


Innan lunch tog vi tre en timmes promenad i vårsolen. Skönt! William sov i 50 minuter, så han var pigg och glad när vi kom hem igen. Jag ÄLSKAR att vara barnvakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback