Oh happy day!

Idag har varit en väldigt bra dag, vilket är väldigt skönt. Måndagar brukar jag endast förknippa med ångest.

Idag har Emma och Niclas varit hos mig, det var väldigt trevligt. Vi hade ett 4-timmars hål och köpte därför med oss mat från Max och åkte hem till mig. När vi skulle tillbaka till skolan igen så glömde vi gå av bussen på vår hållplats, detta resulterade i ASGARV från min sida... Längesedan jag skrattade så pass mycket som jag gjorde då. Tårarna har sprutat hela dagen eftersom jag skrattat lika mycket när jag berättat om händelsen. Börjar fortfarande asgarva när jag tänker på den komiska bussturen!

Typ så här mycekt skrattade jag, fast mer:


Efter skolan gick jag och fikade med fina Evelina. Vi dröjde oss kvar i ungefär två och en halv timme och jag kom alldeles nyss hem. Det blev mycket skratt även där och det skulle inte förvåna mig om jag har träningsvärk i magen när jag vaknar imorgon! ;-)

Hoppas alla andra också haft en helt okej måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback