Min måne.

Love shine a light, in every corner of my dreams
Let the love light carry, let the love light carry
Like the mighty river, flowing from the stream
Let our love shine a light, in every corner of my dreams

Idag, Simone, är det din dag. Idag skulle du ha fyllt 21. Jag saknar dig så himla mycket och ibland slår det mig att du inte kommer komma tillbaka, någonsin. Det är som att någon sparkar mig så hårt den bara kan i magen. Känslan är så sjuk att jag knappt förstår vad den betyder. Sorg, smärta och saknad kanske.

I vilket fall som helst så tänker jag extra mycket på dig idag. Har även hurrat högt i hopp om att du hör mig och finns hos mig. Ser upp på dig och säger grattis hjärtat, grattis på din dag.

Jag älskar dig så innerligt, min Måne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback