Nöjd!

Jag är så jäävla nöjd med mig själv. Jag har gått ner 10 kilo sedan förra sommaren och det känns sjukt bra. För en gångs skull är jag faktiskt nöjd med mig själv. Ska försöka få bort magen också, men det är ingenting som jag kommer fokusera på speciellt mycket... Jag rör mig i veckorna och mår bra av det, så är det!

Före:
Efter:
(Hade ingen efterbild bakifrån.) I'm awesome. Det är bl.a. båda mina systrar som motiverat mig så sjukt mycket för att lyckas med detta. Båda två har blivit så fina när de förlorat sina kilon. Dessutom har min P gått ner 15 kilo sedan förra sommaren. Duktig honey!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis! Bra jobbat! :D

Postat av: Erica

Jag kom precis att tänka på att du är oerhört lik pappa på den nedersta bilden, fast i en väldigt feminin form. :-D

Svar: Ha ha, ja! Nu när du säger det så! :-)
Elin

2012-11-07 @ 23:09:51
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback