Livet som Uppsalabo.

Jag älskar Uppsala. Jag trivs så himla bra här och är så hilma nöjd att jag valde att plugga just här. Det har dock sina nackdelar så klart...

Varenda dag som jag är i Uppsala saknar jag P oerhört mycket. Ibland kan det kännas som att det faktiskt gör ont i hjärtat för att saknaden är så stor. Tur att jag kan åka hem varje helg. ♥

Det är inte heller endast P jag saknar. Jag saknar en viss liten hårboll också när jag är här. Min lilla Albus växer så himla snabbt och det känns ju ännu snabbare när man inte ser honom varje dag. Min lilla fjant som är rädd för snö och som lyckas gå vilse på gården... Snutt.

Jag skulle absolut kunna tänka mig att bo här även efter mina studier, förutsatt att Philip bor här med mig såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback