I'm so excided! (That I just can't hide it...)

Jag har nyss varit till nya rummet och kollat. Ihihi! :-D Mitt alldeles första alldeles egna (och då menar jag som jag själv äger) boende. Det känns superhärligt! Nu ska jag börja titta efter möbler och sånt. Måste skriva upp allt jag behöver, det är så lätt att glömma någonting annars (t.ex. skurhink + mopp, toaborste, säng (ha ha, skoja)).

Tentan gick anus, bara så ni vet. Omtenta 14 augusti och den måste jag klara för att få gå kvar. Wihoo. Aja, det är kanske lite lättare att plugga när man inte har massa engelska att plugga på också. :-P Jag är i alla fall inte bitter eftersom att jag förstod det innan vi ens gick in i tentasalen. Sånt är livet!

Nu ska jag plugga lite engelska i alla fall! Hoppas alla njuter av vädret. Här i Uppsala har vi strålande sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback