Three years and still loving.

Idag är det tre år sedan jag och Philip låg och gosade i bäddsoffan i lägenheten för att sedan bli tillsammans när Philip skulle bege sig hemåt. Jag kommer ihåg det så väl och jag kommer nog aldrig glömma det.

Tre-årsdagen firas idag med att bara gosa (och kolla på "The Butterfly effect" som jag inte sett på flera år) men vi firade lite mer i fredags (eftersom vi inte kunde vara tillsammans hela dagen idag, och eftersom Christoffer och Ullis var hemma hos oss igår.) Vi firade i fredags med att äta efterlängtad pizza (inte jätteromantiskt, men vi har hållit oss ifrån pizza ett tag för att det skulle vara extra gott och det var det sannerligen!), bada, doppa jordgubbar i smält, vit choklad och dricka mousserande vitt vin. Det var en mycket gosig dag och man kände hur kärleken pyrde i luften.

Det mousserande vinet fick vi av mor och far i present:

I'm just saying: "Yummie":

Denna bild är tagen den 22:a februari 2009 (alltså innan vi blev tillsammans) på en fest som jag hade endast för att försöka fånga Philips hjärta. Ha ha. Det var en awesome fest i alla fall!:

I love it!

Fler gosbilder:


I loooove you! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback