Elin @ Julia's place in Örebro!!

I helgen har jag varit hos fina Julia i Örebro och gosat lite! Det blev en visit från fredag till söndag. Mycket trevligt då jag aldrig varit i Örebro förr. Fin stad! (Sen hade jag ju saknat Julia OFANTLIGT mycket också, sötis.)

På fredagen blev det utgång på Strömpis. Först förfestades det till Bring it on: All or nothing. Ganska gosigt. Hi hi!
Före fix:

Efter fix:

I love you and I mean it:

Sötaste minen:

Strömpis var ett väldigt nice ställe. Det var sjukt mycket folk (även om Julia sa att det var mycket mindre än vanligt) och det var ashärligt att få komma ut och shakea lite! Shake your bootie!
Gott gott:


Igår (lördag) blev det en liten tur till stan. Där gjorde Julia några ärenden och sen bakisfikade vi:

När vi kom hem blev det filmmaraton! Vi kollade på sex filmer på lördagen. Dessa var: Raise your voice, Remember me, Systrarna i jeans, Systrarna i jeans: den andra sommaren, Save the last dance och Save the last dance 2. Den bästa av dessa filmerna var lätt Remember me, som jag velat se väldigt länge!

Man måste ju tjocka sig lite när man kollar på film:


Söndagen bestod av lite mer filmtittande (Fullt hus och typ 2/3 av Fullt hus 2), lite gos och lite chill.

Tack för en fin helg mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback