Wiie... Jääj... Wohoo... osv.

Måste tentaplugga men är inte helt motiverad om man säger så. Jag har varit så hiimla omotiverad hela dagen och har knappt pluggat någonting. Visserligen har jag ju varit i skolan mellan 10.15 och 17.00, så där har jag ju pluggat. Sen när jag kom hem var man ju tvungen att laga och äta middag och sedan var klockan över 19.00... Jag är huuur trött som helst för jag sov väldigt dåligt i natt så det fick bli en i princip pluggfri dag. Jag hoppas på bättre motivation imorgon. :-P

Jag har i alla fall tagit tag i mitt nya rum nu. Igår såg det verkligen ut som ett bombnedslag och då var jag väldigt nedstämd, så jag orkade inte göra mycket alls då. Idag däremot har jag mer än gärna gjort någonting annat än att plugga, så nu ligger det massa kläder i prydliga högar i soffan i stället för i en enda rörig hög på soffan. He he he!

Här har ni outfitbilder från nyårsafton som lite utfyllnad:




GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback