Mysipys!

Erica har varit här i helgen. Det har varit super! Vi har ätit gott (mest soppa, ha ha!), gått på bio (Breaking Dawn - del 1), shoppat, läst Harry Potter och ätit SJUUUKT mycket godis (och då menar jag verkligen sjukt mycket). Till bion hade jag två godispåsar (en med naturgodis och en med vanligt lösgodis) och en "liten" popcorn (den var inte så liten). He he he! Synd bara att Erica kände sig lite hängig mot slutet av helgen, men det var trevligt ändå.

Glad tjej med kinderägg #1.

Glad tjej med kinderägg #2.


Hi hi! Tack för en fin helg systeryster! :-) <3

Nu har jag kört ett tufft zumbapass, jag kände att det behövdes efter helgen. ^^' Imorgon blir det skola igen, sedan avskedsmiddag för fina Sandra som ska hoppa av. <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var som sagt supermysigt och superroligt. :-D Jag håller med om att det var tråkigt att jag kände mig lite hängig, men det gjorde inte så mycket. Nu mår jag by the way som vanligt igen. :-)



Svar: Vadå? Är vi syskon? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback