Uppsala-mys!

Jag har min fina P här på besök! Han följde med mig hit i måndags och åker hem idag (jag åker hem imorgon). Vi har passat på att gosa supermycket med tända ljus och massa te! Det är ju Musikhjälpen denna vecka, så det står på på min tv dygnet runt! Har ni önskat låt? Gör det! Vår musik räddar liv!

Skicka ett sms med 50, 100 eller 200 (beroende på hur mycket du vill skänka), följt av artist och låt (samt en motivering om man så önskar) till 72999. Mina två sms såg ut exakt så här:

50 The Who The Dirty Jobs

50 The Killers Boots

Ännu har ingen av dessa spelats, men det är ju det faktum att man skänker pengar som spelar roll!

Här kommer några gosbilder:

Som jag skrev ovan åker Philip hem idag, anledningen är att jag ikväll ska ha en riktig goskväll med min tokiga fruga, Ullis. Vi ska förtära pizza, alkohol, pepparkakor och clementiner och kika på julfilmer! Får se om jag blir kvar till 05.30 även denna gång! Man vet aldrig med oss. Mysi!
Du är så sexig babe! ;-)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback