21/12 - 12

Fredagen den 21:a var en mycket trevlig och mysig dag! På förmiddagen gick jag och var oerhört taggad! Jag gick nämligen och väntade på att få åka till mina älskade - Emelie och Elsa. Jag hade inte träffat mina skänheter på tre veckor, så saknaden var enorm! När jag äntligen kom dit möttes jag av en vacker brunett och en strålande glad liten älskling. Det var så hiiimla mysigt att få träffa mina babes igen! Först gav jag julklappar till Elsa och sedan chockade Emelie mig med julklappar! TOKA! Jag fick en jättefin topp från Vero Moda och en doftsak som jag tänker ställa på mitt rum i Uppsala (jag vill försöka få bort doften av Ikealager).

Elsa öppnade sina julklappar (som hon verkade bli väldigt nöjd med) nästan helt själv:
Vackra mor, vackra dotter:

Honey fick av mig "Mumins lilla bok om färger" och 4 färgglada, mjuka klossar (Hampus håller i en av dem i bakgrunden):

Sedan överraskade jag Ems med julklapp! :-D Hi hi!! Hon fick ett skal till sin iPhone med lilla Elsa på! :-D Snodde bilden av Ems:

När vi utbytt julklappar och pussat massa på varandra så passade jag på att gosa massvis med min tös:



När vi gosat ett tag bestämde vi oss för att gå ner på stan en sväng. Elsa var väldigt trött, så hon fick sova i vagnen. När vi shoppat klart gick vi tillbaka och gosade lite till. Bl.a. försökte vi få Elsa att krypa. Snart kommer det!


På kvällen åt jag och Philip middag på en restaurang i stan. Philips systers sambos pappa (som bor i Göteborg) hade kommit för att få träffa sitt barnbarn, så vi var ut allesammans! Det var alltså jag, Philip, Philips syster Emma, deras far med sambo, Emmas sambo Pontus (och deras lille William), Pontus far med sambo och Pontus mor med sambo. Det var god mat och trevligt sällskap! När William bestämde sig för att vara vaken i ungefär tio minuter fick jag dessutom gosa lite.

Fina unge:


När vi ätit klart åkte vi iväg på domedagsfest hos min fruga, Ullis. Det var trevligt! :*

Riktigt mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Emselie

Hihihihi puuuuusssssss!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback